Realizare tur virtual 360
În societatea actuală oamenii doresc să găsească modalități mai ușoare și la îndemână de a se implica în viața de zi cu zi. Pentru ca aceasta să se întâmple, lumea se concentrează în prezent pe cel mai nou progres tehnologic: utilizarea realității virtuale (VR).
Turul virtual 360 este o tehnologie VR care facilitează modul prin care o persoană poate vedea o locație reală la distanță, într-un format digital interactiv – model 3D, doar cu un click pe mouse în mediul online.
Beneficii reale pentru site-ul afacerii tale, folosind tehonologia turului virtual 360:
- Posibilitatea viitorului client de a explora rapid, în detaliu tridimensional, interiorul unei clădiri
- Transparență de 100% și încredere față de potențialii clienți
- Un tur virtual 360 grade va face clar diferența între dumneavoastră și competiție
- Mărirea de trafic plus optimizare SEO locală, prin intermediul Google Search și Google Map (Google Street View)
- Posibilitatea de a viziona tururile virtuale 360 atât pe mobile inteligente, tablete, dar și pe desktop-uri sau laptop-uri
- Sporirea rezervărilor și a vânzărilor directe în mai puțin timp
- Mărirea vizitelor pe site și a numărului de persoane doritoare de a afla mai multe informații legate de afacerea dumneavoastră
Tururi virtuale 360 în domeniul imobiliar
În strategia de marketing imobiliar, fotografiile de calitate superioară 2D au fost cheia succesului pentru încheierea unui contract de vânzare sau de închiriere. Doar că în ultimii ani, tehnologia a avansat de pe o zi pe alta, iar din cauza lipsei de timp a clienților și a accesului facil la internet, au început să fie apreciate vizualizările dinamice tridimensionale.
Liderii de marketing imobiliar au început să investească tot mai mult în utilizarea tehnologiei de scanare 3D, pentru a încânta vânzătorii și a atrage potențialii cumpărători. Prin modalitatea modernă a unui tur virtual 3D distribuit online, se creează o relație imediată de win-win între agentul imobiliar și client.
Este deja dovedit că tururile virtuale 3D sunt resurse extraordinare pentru agențiile de imobiliare, deoarece cumpărătorii potențiali sunt deja informați cu privire la proprietăți. Acest lucru face mai ușoară munca agenților imobiliari în a enumera proprietățiile și clienții vor dori să vadă doar ceea ce i-a atras din tururile virtuale 3D.
Sondajele arată că avantajele tururilor virtuale 3D în domeniul imobiliar au următoarele rezultate:
- Modalitatea modernă de a arăta rapid mai multe detalii despre un apartament, casă, birou sau teren
- Peste 40% mai multe vizualizări față de proprietățile fără tururi virtuale
- Clienții devin mult mai interesați de o proprietate după o vizionarea 3D a unei locații, apelând și trimițând e-mail firmei imobiliare
- Mai multe oportunități de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare sau de închiriere
Motivele pentru care există căutare de vizualizare a tururilor virtuale 3D în imobiliare sunt diverse, dar cel mai important motiv este că se scutesc timp și bani. Doar la un click distanță, un client poate să își găsească aparatmentul dorit sau casa mult visată.
Tururile virtuale 360 în muzee și hoteluri
Tendința în societatea contemporană a trecut de la fotografii profesionale ale muzeelor sau a camerelor de hotel, la așteptarea de a exista o transparență reală, și eventual virtuală. Cei mai mulți oameni vor să știe, cu precizie, la ce să se aștepte înainte de a-și rezerva o cazare la un hotel sau de a programa o vizită la un muzeu.
În prezent clienții preferă tururile virtuale 360, deoarece galeriile online, comentariile și recenziile nu mai sunt suficiente și convingătoare pentru a-i determina ușor de a rezerva vizite sau șederi.
Atât hotelurile, cât și muzeele care oferă tururi virtuale 360 ° au mai mult profit atât financiar, cât și apreciativ, deoarece se realizează mai multe rezervări, decât cele care nu au.
În orice căutare pe Google a unui hotel sau a unui muzeu au întâietate cele care oferă vizionări de tururi interactive tridimensionale.
Un tur virtual de 360 ° oferă mereu o bază bună pentru a lua decizii instantanee, datorită informațiilor detaliate și suficiente pe care le pune la dipoziție. Este deopătrivă un real stimulent în strategia de marketing, deoarece clienții potențiali vor dori întotdeauna accesul facil la informații cu privire la un hotel sau muzeu, înainte de a face efectiv vizita locației.
Tururi virtuale 360 pentru restaurante
Video-urile și prezentările în imagini profesionale nu permit viitorilor clienți de a vedea în totalitate restaurantul sau de a privi împrejurimile acestuia, înainte de a-l vizita personal. Accesarea și vizionarea unui tur virtual 360 poate realiza acest fapt.
În strategia de marketing a restaurantelor se urmărește ca un client să fie mulțumit 100% nu numai de mâncare, ci și de serviciile oferite, ambianța locului și a lucrurilor mici care fac diferența și chiar contează.
Începutul oricărei călătorii de marketing pentru orice restaurantul începe din momentul în care acesta este descoperit în mediul online.
Butonul ”search”(căutare) pe Google este acum principala piață concurențială pentru a găsi majoritatea restaurantelor. De aceea, este foarte important ca orice restaurant să-și optimizeze site-ul, având pe acesta un tur virtual 360 interactiv.
Privitorii unui tur virtual 360 vor întotdeauna să experimenteze, dacă văd ceva ce îi atrage. De exemplu dacă văd o familie sau un grup de prieteni care se distrează la maxim la masa unui restaurant, care are și mâncare remarcabilă și ambianță ieșită din comun, se vor imagina în povestea unei experiențe similare.
Acum mai mult ca niciodată, oamenii pot să fie atrași 100% de ceea ce văd și le place, iar cea mai bună soluție posibilă actuală de „a crea dorință” este realizarea unui tur virtual 360 pentru un restaurant modern în tendințele vremii.
Tururi virtuale 360 în domeniul sănătății
Realizarea unui tur virtual al unui spital implică facerea de fotografii digitale de calitate superioară la 360 de grade, sisteme de programare și cunoștințe profesionale pentru a înfățișa privitorului senzația reală de a fi prezent acolo.
Prin vizionarea tururilor virtuale 360 ale unui spital, se creează experiențe online detaliate pentru membrii familiei, eventuali pacienți și angajați. De cele mai multe ori, cea mai bună soluție de a comunica beneficiile de care dispune un spital este de a oferi un tur virtual 360 interactiv, pentru persoanele care nu se pot deplasa sau care sunt prea departe de locație.
Interfața intuitivă și personalizată a unui tur virtual oferă lămuririle necesare pentru orice persoană care dorește să beneficieze de serviciile spitalicești.
Un tur virtual 360 va scoate în evidență întotdeauna spitalul în cea mai bună lumină a sa, chiar și în momentele când anumite zone nu pot fi accesibile sau în proces de dezvoltare.
Ce se poate vizualiza printr-un tur virtual 360 a unui spital:
- Saloanele destinate paciențiilor
- Sălile de așteptare
- Zonele de terapie intensivă
- Unitățiile de chirurgie
- Împrejurimile spitalului
- Atmosfera din interior
Tururl virtual 360 este util pentru posibilii pacienți și membrii familiei acestora de a se orienta și informa minuțios, înainte de a face demersul procedurilor de internare.
Intreprinderile din toate industriile din întreaga lume dau foarte mare importanță comerțului electronic și își măresc vizitele online, folosind soluții de imagistică Virtual Tour (tur virtual), pentru a oferi potențialilor clienți conținut vizual dinamic. Tururile virtuale de 360 grade oferă utilizatorilor de internet capacitatea de a interacționa cu imaginile pentru a înțelege mai bine locațiile și produsele.